Informacje o projekcie
-
Analiza pozycji rynkowej i marketingowej
-
Opracowanie systemu komunikacji
-
Branding
-
Projekt logo
-
Opracowanie systemu identyfikacji wizualnej
-
Opracowanie projektów wykonawczych materiałów użytkowych
-
Zaprojektowanie i wdrożenie portalu internetowego z funkcją sklepu
-
Obsługa social media
-
Materiały fotograficzne i video
Historia inowrocławskiego uzdrowiska sięga 1875 roku. Niemal od chwili jego założenia przez dr. Zygmunta Wilkońskiego, jednym z najcenniejszych elementów leczenia sanatoryjnego były lokalne źródła wód. Wśród wód leczniczych w Inowrocławiu wydobywana jest także naturalna woda mineralna, dla której przygotowaliśmy kompleksowy zestaw działań promocyjnych i sprzedażowych – począwszy od delikatnego rebrandingu, przez sporządzenie zupełnie nowego logo, systemu identyfikacji wizualnej, po przygotowanie i wdrożenie portalu internetowego z funkcją sklepu oraz pełnej obsługi mediów społecznościowych. Naszą inspiracją była kultura i dziedzictwo Kujaw, które postanowiliśmy wykorzystać w nowoczesnych formach graficznych i użytkowych.
Inowrocławianka Kujawska
Inowrocławianka Kujawska to kompletny branding od księgi identyfikacji wizualnej po realizacje, wydruki, oraz wdrożenie kompletnego produktu na rynek.