Informacje o projekcie
-
Idea
-
Analiza rynku i potencjału marki
-
Opracowanie nazwy i idei marki
-
Branding
-
Stworzenie systemu sprzedaży i dystrybucji
-
Sklep www
-
Social media
-
Aktywna promocja
Famari to polska marka powstała z pasji i zamiłowania do krawiectwa. To kreatywne propozycje doświadczonej projektantki Marioli Łanieckiej, która tworzy nieszablonowe i komfortowe propozycje modowe z wyłącznie polskich tkanin, dla nietuzinkowych kobiet. Zadaniem CentroPolis S.A. było opracowanie marki, która najlepiej oddawałaby ducha projektom Autorki. Stworzyliśmy brand oraz jego systemy dystrybucji, komunikacji i promocji. Famari tworzy z klasą i podkreślając osobiste piękno jej Klientek. My, każdego dnia uświadamiamy Państwu, jak wyjątkowe są kolekcje famari.pl
Wykreowanie marki przy aktualnym nasileniu konkurencji to nie lada zadanie. Marka Famari powstała od zera i po dwóch miesiącach zaczęła na siebie zarabiać stając się tym samym rentowna.