Informacje o projekcie
-
Analiza rynku i potencjału marki
-
koncepcja marki
-
nazwa
-
identyfikacja wizualna
-
strategia markii
-
system sprzedaży i dystrybucji
-
sklep internetowy
-
media społecznościowe
-
komunikacja i promocja
-
analityka i automatyzacja
Famari to polska marka odzieżowa tworzona z pasji i zamiłowania do krawiectwa. Właścicielka marki to doświadczona stylistka, która przez wiele lat tworzyła i realizowała własne projekty dla wielu popularnych marek odzieżowych. Wieloletnie doświadczenie i wiara we własne umiejętności przerodziły się w chęć stworzenia własnej marki – opartej o autorskie projekty nieszablonowych ubrań dla kobiet.
Cele CentroPolis
Naszym zadaniem było stworzenie marki od podstaw, z uwzględnieniem najważniejszych elementów przyświecających stylistce w jej codziennej pracy. Projekty ubrań mających znaleźć się z ofercie wychodziły spod ołówka jednej osoby, która z dbałością i pasją wyszukiwała do ich stworzenia wysokiej jakości, wyłącznie polskich tkanin. Idea oferowanych ubrań była jedna – kobiecość, ujęta w i komfortowych i uniwersalnych fasonach.
Po przeprowadzonej analizie rynku i określeniu potencjałów, przeszliśmy do budowania marki, która w pełni oddawałaby ducha projektów autorki. Stworzyliśmy brand w całej okazałości - począwszy od nazwy, identyfikacji wizualnej, poprzez strategię marki, jej promocji i komunikacji, aż do miejsca, w którym projekty autorki spotykają się z klientami.
Stworzyliśmy przyjazny użytkownikom sklep internetowy i zrealizowaliśmy wstępne założenia strategii komunikacji – odpowiadaliśmy za funkcjonowanie marki w mediach społecznościowych i jej promocję w sieci reklamowej Facebook / Instagram Ads.
Kompleksowe działanie
Odpowiadaliśmy również za kompleksowe „opakowanie” produktów marki, i przygotowanie narzędzi wspierających sprzedaż a także budujących wizerunek Famari.
Niskie budżety reklamowe
Zrealizowane przez nas działania szybko zaowocowały sukcesem.
Już w pierwszym kwartale od wprowadzenia Famari do Sieci wypracowaliśmy sprzedaż na poziomie 60 tys. zł, wykorzystując do tego budżet reklamowy w wysokości 4 tys. zł.
Po półrocznej pracy nad Famari, stworzoną, rozwiniętą i stabilną markę przekazaliśmy w pełni w ręce projektantki.
Famari.pl
Efekty prac
Własny biznes to wiele rzeczy na głowie, zajmij się tym, na czym się znasz, tym co jest dla Ciebie najważniejsze, a to jak wyglądasz w sieci pozostaw nam.
Chcesz o tym porozmawiać?
Rozwiń swój pomysł z nami.
Skontaktuj się z nami